سرمربی فصل پیشین تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر گفت: هنوز مشخص نشده که پارس جنوبی بوشهر در این فصل از لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داری می‌کند یا نمی‌کند.

فرشته رجبیسرمربی فصل پیشینتیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر در گفت  و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هنوز به طور دقیق مشخص نیست که تیم پارس جنوبی در این فصل از لیگ برتر بانوان باقی می‌ماند یا از حضور در لیگ انصراف می‌دهد. سال گذشته یک هفته مانده بود به شروع مسابقات محمد نجفی رئیس هیات فوتبال بوشهر تیم بانوان را تحویل گرفت و خواست که هر جوری شده شهر ما یک تیم در فوتبال بانوان داشته باشد. متاسفانه هیچ اسپانسری برای حمایت از تیم ما وجود ندارد و سال گذشته نیز نجفی با سختی زیادی پول برای نگه داشتن تیم فراهم می‌کرد.

مبلغ قرارداد‌ها پرداخت نشد

او تصریح کرد: قرارداد اکثریت بازیکنان پرداخت نشد و به من هم هیچ پولی از تیم پارس جنوبی بوشهر نرسید، اما همه ما به عشق فوتبال تیم شهرمان را نگه داشتیم. این یک حقیقت است و باید بگویم که دختران ما واقعا کم توقع بودند و از حان و دل برای هدفشان مایه می‌گذاشتند.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


باشگاه پارس جنوبی گفته بود به ما کمک می‌کند

رجبی افزود: ما با نام باشگاه پارس جنوبی در لیگ شرکت کردیم و قرار بود که این باشگاه به ما کمک کند و پول بازیکنان را پرداخت کند، اما به نظر می‌رسید که این تیم حتی در بخش مردان نیز با مشکلاتی مواجه بود و قرارداد یکسری از آقایان را نیز نمی‌توانست تسویه نماید.

سرمربی فصل پیشین پارس جنوبی در ادامه گفت: به قدری اوضاع مالی در سال گذشته برای تیم ما بد بود که بازیکن از مدرسه فوتبال می‌آوردیم و تمام سفر‌های ما به شهر‌های مختلف از راه زمینی بود، حتی یک بار با وَن به بچه‌های ما را بردند. تنها یک سفر هوایی داشتیم که به تهران آمدیم و بعد از آنجا با اتوبوس به شمال رفتیم. اکثریت بازیکنان ما در فصل گذشته مصدوم بودند و ما فقط ۹ بازیکن سالم در ترکیب تیم داشتیم.

تبلیغات برای حضور تماشاگر کم بود

رجبی تصریح کرد: ورزشگاهی که در بوشهر مسابقات ما در آنجا برگزار می‌شد بزرگ بود و در هر بازی خانگی حدود ۲۰۰ نفری خانم می‌آمد، اما متاسفانه با وجود اینکه خانم‌های مشتاق فوتبال زیادی در شهر ما حضور دارند، اما به دلیل تبلیغات کم نتوانستیم آن طور که باید تماشاگر داشته باشیم. فکر می‌کنم اگر برای مسابقات بانوان بنر می‌زدند و اطلاع رسانی‌های بهتری صورت می‌گرفت سکو‌های بیشتری در استادیوم پر می‌شد حتی روز‌های آخر لیگ فصل گذشته که بانوان بیشتری از روز مسابقه آگاه شده بودند تعداد بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند.


بیشتر بخوانید: ناظمی: تیم‌ها برای انصراف از لیگ فوتبال بانوان باید مکتوب درخواست کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار