سعد الدین العثمانی: مغرب در کنار ملت فلسطین ایستاده است

نخست‌وزیر مغرب در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد مغرب سیاست شهرک سازی رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد و در کنار ملت فلسطین ایستاده است.

سعد الدین العثمانی: مغرب در کنار ملت فلسطین ایستاده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، سعد الدین العثمانی، نخست‌وزیر مغرب در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت مغرب به تلاش‌های سازمان ملل برای حفظ صلح در مناطق مختلف جهان پایبند است.

نخست‌وزیر مغرب اعلام کرد نبود چشم انداز صلح در عرصه منازعه اسرائیلی فلسطینی، باعث نگرانی رباط و منبع تنش‌ها در خاورمیانه است. مغرب سیاست شهرک سازی و هر گونه تغییر در شهر اشغالی قدس را نمی‌پذیرد و در کنار ملت فلسطین ایستاده است.

وی در ادامه افزود چالش‌های پیش روی جهان نیازمند اقدام جمعی کشور‌ها برای مقابله با آن است. اقدام چند جانبه و جمعی، رویکردی قوی برای مقابله با تهدیدات امنیتی و تروریستی به شمار می‌رود. هیچ کشوری نمی‌تواند به تنهایی با مشکلات مهاجرت مقابله کند.

العثمانی با بیان اینکه ساختار سازمان ملل در زمینه امنیت و صلح بین المللی نیازمند اصلاح است، تأکید کرد مغرب در مقابله و مبارزه با نفرت پراکنی و اسلام هراسی تردید به خود راه نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار