وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی پستی را در خصوص سیاست یک بام و دو هوای کاخ سفید در صفحه توییترش به اشتراک گذاشت.

سیاست یک بام دو هوای آمریکا در قبال ایران + عکس نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی، دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و وزیر ارشاد سابق در دولت دهم در واکنش به سیاست‌های دوگانه و خصمانه ایالات متحده آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران و حمایت همه جانبه آمریکا از گروه‌های برانداز و تروریست، پستی را در صفحه شخصی‌اش در توییتر به اشتراک گذاشت.

حسینی در این توییترش نوشت:

" سیاست یک بام و دو هوای کاخ سفید!

در حالیکه ترامپ می‌گوید در صدد تغییر حکومت در ایران نیستیم، پمپئو می‌خواهد در همایش گروه‌های برانداز و تروریست ازجمله: تجزیه طلبان عرب، منافقین، تجزیه طلبان بلوچ و کرد و چریک‌های فدایی خلق شرکت و درباره "اتحاد برای آینده ایران سخنرانی کند!"

سیاست یک بام دو هوای آمریکا در قبال ایران + عکس نوشته

مقامات آمریکایی همیشه در قبال کشورمان سیاستی دو گانه را در پیش گرفته‌اند. این سیاست بویژه در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ نمود بیشتری پیدا کرده است. در حالی که مقامات آمریکایی از یک طرف شدیدترین تحریم‌ها را علیه کشورمان اعمال کرده‌اند که بنا به ادعای خودشان شدیدترین تحریم‌های اعمال شده علیه یک کشور  است اما از طرف دیگر دم از مذاکره و گفتگو می زنند. 

مقامات سیاسی کشورمان به این سیاست ریاکارانه کاخ سفید نگاهی هوشمندانه داشته‌اند. رهبری معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خودشان به این سیاست کثیف آمریکایی‌ها اشاره داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار