معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ایران اسلامی زیر بار هیچ استبدادی نمی‌رود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، خوش خبر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی استان در بیرجند گفت: امروز ایران اسلامی در صحنه‌های بین المللی همچون دری می‌درخشد و زیر بار ظلم هیچ استبدادی نمی‌رود.


او افزود: نیرو‌های مسلح با تبعیت از ولایت فقیه، در دفاع از کشور تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند و میهن اسلامی ما در راه امنیت و سربلندی، شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.


خوش خبر با اشاره به عملیات غرور آفرین ثامن الائمه گفت: این عملیات با فرمان امام خمینی (ره) و با هدف شکست حصر آبادان زمانی انجام شد که شرایط خاصی بر کشور حکمفرما بود و منافقین با ترور‌های مختلف اشخاص موثر و انقلابی، انقلاب را تهدید و همچنین عناصر مخالف ودشمنان، سقوط کشور را تبلیغ و در عرصه‌های بین المللی ایران را کشوری ناامید معرفی میکردند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در چنین شرایط سختی و با پشتیبانی تمام ابرقدرت‌ها از صدام، رزمندگان ما با اتحاد و تبعیت از، ولی فقیه توانستند در ۵ مهر با عملیات ثامن الائمه، حصر آبادان را بشکنند.


خوش خبر، عملیات حصر آبادان را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و افزود: این عملیات سبب ثبات سیاسی و ارتقا روحیه خودباوری مردم و همچنین رعب و وحشت دشمنان شد.
انتهای پیام/ب


گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار