رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۳۳ کیلو و ۶۵۰ گرم از آنان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت بیان داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با تهیه مواد مخدر و مخفی کردن آن‌ها در محل سکونتش اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مدتی ماموران تردد متهم را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که متهم با تهیه مواد مخدر و پنهان کردن آن در مخفیگاهش، سپس با استفاده از وسیله نقلیه اش مواد مخدر تهیه شده را به مشتریان خود در نقاط مختلف شهر تهران می‌فروشد.

این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بررسی از مخفیگاهش اخذ شد.


بیشتر بخوانید: کشف محموله پستی حاوی تریاک/ خودرو قاچاقچیان حشیش به پایتخت نرسید


سرهنگ بخشنده عنوان کرد: تعقیب پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم به همراه وسیله نقلیه اش از مخفیگاهش خارج و پس از طی مسیر وارد میدان گمرک شده و بسته‌ای را به موتورسواری تحویل داد که با مشاهده تبادل محموله، ماموران وارد عمل شدند و با دستگیری متهمان و توقیف وسیله نقلیه شان مقدار ۲۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه هر ۲ متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر این پلیس منتقل شد، اضافه کرد: با بررسی از مخفیگاه متهم، مقدار ۱۲ کیلو و ۸۵۰ گرم نیز تریاک کشف شد.

وی تصریح کرد: هر ۲ متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار