به گزارش خبرنگار
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از
زنجان،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش خدمات غیر حضوری در شرکت
آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در این راستا سامانه ثبت درخواست مشترکین آب و فاضلاب در شهرهای استان زنجان در بستر سامانه تلفنی ۱۲۲ راه اندازی شد.
علیرضا جزء قاسمی افزود : ۲۳ خدمت هم اکنون در مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نسبت به درخواستهای مردمی ارائه میشود که علاوه بر این خدمات،
حوادث آب، حوادث فاضلاب، کیفیت آب و نظرسنجی از مردم نیز از دیگر خدمات مرکز مپرا میباشد.
وی افزود: شکایت از برخورد نامناسب همکاران و پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب در زمینههای مختلف، گزارش آبیاری فضای سبز، گزارش از کار افتادن کنتور و گزارش انشعاب غیر مجاز از جمله مواردی است که مردم میتوانند در سامانه درخواست مشترکین به ثبت رسانند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآورد شد: گزارش افت فشار آب، عدم ارسال قبض آب، عدم جمع آوری نخاله پس از بازسازی و نصب انشعاب نیز از جمله موارد دیگری است که مرکز مپرا، به عنوان درخواستهای مردمی ثبت خواهد کرد.
جزء قاسمی با تاکید بر اینکه درخواستهای ثبت شده مردمی در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت پیگیری و نتیجه آن به مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: برخی موارد ویژه همچون افت فشار آب، انشعابات غیر مجاز و جمع آوری نخاله پس از اجرای عملیات در زمانی به مراتب کمتر پیگیری و رسیدگی خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه پیش از این تنها گزارش حوادث آب و اتفاقات در بستر خدمات مرکز پیام ارائه میشد گفت: با هدف ارائه خدمات بیشتر به مشترکین و جلب رضایت آنان تعداد این خدمات به ۲۳ مورد رسیده است.
انتهای پیام/ن
افزایش خدمات غیر حضوری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان