جانشین انتظامی استان گفت: سارق ۱۰۰ رأس احشام سرقت شده در شهرستان طبس، کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع سرقت دستگیر شد.

سرهنگ دادگر جانشین انتظامی استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر سرقت احشام در یکی از روستا‌های حاشیه شهر طبس موضوع به صورت ویژه پیگیری و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس با بررسی محل سرقت متوجه شدند که احشام مسروقه با یک خودروی سنگین منتقل شده اند که بلافاصله طرح مهار اجرایی شد و موضوع به سایر شهر‌های اطراف نیز اطلاع داده شد.

سرهنگ دادگر ادامه داد: تحقیقات مأموران حاکی از این بود که خودروی حامل احشام سرقت شده از شهرستان طبس خارج شده و در یکی از شهر‌های اطراف در حال تردد است که بلافاصله اقدامات پلیسی انجام و خودرو توقیف شد و مأموران سارق احشام را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان تصریح کرد: سارق ۳۳ ساله که از مجرمان سابقه دار است در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود، اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس به سرقت احشام از روستای دشتغران شهرستان طبس اعتراف کرد و ۶۲ رأس از احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ دادگر با اشاره به ارزش حدود ۴ میلیارد ریالی احشام مسروقه افزود : متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان احتمالی وی ادامه دارد.

انتهای پیام / ط آ

کشف ۶۲ رأس از احشام سرقتی طبس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.