استاندار ایلام گفت: ما باید برای تردد بیش از ۴ میلیون زائر در ایام اربعین برنامه ریزی و آمادگی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی  در دیدار با پیمانکاران پروژه‌های راهسازی اربعین بر پرداخت مطالبات پیمانکاران تأکید کرد و گفت: با توجه به مسائل و مشکلات مالی کشور و از طرفی ضرورت اجرای پروژه‌های اربعین ، تا ایام اربعین تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات بکار بسته ایم.

او افزود: طبق توافق به عمل آمده اعتباراتی که تعهد شده از طریق اوراق و اسناد خزانه به پیمانکاران پرداخت می‌شود و البته ابلاغ این اعتبارات باید سیکل زمانی خود را طی کند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با بیان این که استان ایلام و مرز مهران اصلی‌ترین مرز برای تردد زوار اربعین در کشور است، اضافه کرد: ما باید برای تردد بیش از ۴ میلیون زائر در ایام اربعین برنامه ریزی و آمادگی داشته باشیم.

استاندار ایلام اظهار کرد: لازم است امسال در پیک تردد در مسیر رفت باید برای ۲۵۰ هزار زائر و در مسیر برگشت برای بیش از ۳۵۰ هزار زائر در یک روز آمادگی لازم را داشته باشیم.

رئیس ستاد اربعین استان در خصوص پروژه‌های مهران و مرز هم ابراز داشت: بایست پروژه‌های تعهد شده برای اربعین امسال از جمله کنارگذر غربی، زیرگذر جاده پایانه مرزی و مسیر‌های دسترسی به پایانه برکت و ... تا دهم مهر ماه تکمیل شوند.

سلیمانی دشتکی افزود: از روز دهم مهر به لحاظ تراکم جمعیت و تردد زوار از مرز مهران ، تمام فعالیت‌های عمرانی در مهران پایان می‌یابد و کارگاه‌ها تعطیل می‌شوند.

انتهای پیام/اس

استان ایلام آماده پذیرایی بیش از ۴ میلیون زائر اربعین است

برچسب ها: استانداری ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.