تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان قاچاقچی کالادر شهرستان زاهدان را به ۵ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قاچاقچی کالا در زاهدان نقره داع شد / ۵ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال جزای نقدی برای متخلفحیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در یک مورد از گزارش‌های دریافتی از طریق سامانه ۱۳۵، محل دپوی لوازم خانگی قاچاق در سطح شهر زاهدان با حضور گشت مشترک تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و صنعت، معدن و تجارت موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

در همین راستا با ورود به محل اشاره شده مقادیر قابل توجهی کالا شامل ۱۵ دستگاه یخچال فریزر، ۹ دستگاه ماشین لباسشویی، ۷ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۳ دستگاه مایکروویو، ۳۴ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه اسپیلت مشکوک به قاچاق کشف شد.

پرونده در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان مورد رسیدگی قرار گرفت و بنا بر نحوه کشف کالا، قاچاقچی به انجام تخلف و دپوی کالای قاچاق به منظور فروش غیر قانونی اعتراف کرد و شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط اقلام مکشوفه و محکومیت ۵ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریالی متخلف صادر کرد.

انتهای پیام/ع

کشف قاچاق کالا در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار