معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت:در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد یک برنامه جدی برای تغییر رویکرد دانشگاه از نسل دوم به نسل سوم و چهارم برنامه ریزی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار مدیران و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد منطقه کاشان با بیان اینکه ساختار غیردولتی دانشگاه آزاد باعث شده این دانشگاه در پیشبرد اهداف و برنامه‌های عملیاتی مصمم و با شتاب به سمت توسعه اقتصاد شهری و بسترسازی اشتغال دانش‌بنیان گام بردارد افزود: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد یک برنامه جدی برای تغییر رویکرد دانشگاه از نسل دوم به نسل سوم و چهارم برنامه ریزی شده است.

روح الله دهقانی فیروزآبادی با اشاره به بودجه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی صندوق نوآوری دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه در برندسازی، معرفی و فروش محصولات ظرفیت‌های خوبی دارد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد با ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی، هزار مدرسه، آموزشگاه سما و ۷۰ هزارعضو هیئت‌علمی و کارمند، دو برابر دانشگاه‌های دولتی دانشجو دارد که خانواده ۶ میلیون نفری را تشکیل می‌دهد.


انتهای پیام/م

 

دیدار مدیران  دانشگاه آزاد منطقه کاشان با معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.