رئیس بسیج رسانه ملی گفت: محتوایی که جذابیت رسانه‌ای داشته باشد اندک است؛ باید محتوایی تولید کنیم که در یاد‌ها بماند و قابلیت پخش مجدد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی رحمتی رئیس بسیج رسانه ملی در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساختمان بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در حوزه کار‌های رسانه‌ای هر جا که می‌رویم اولین موضوع ساخت سریال بالای ۸۰ قسمت است؛ این انتظار که این اتفاق در خراسان رضوی رقم بخورد، وجود دارد و این توانمندی در این استان وجود دارد.

او تصریح کرد: به ایام اربعین نزدیک هستیم و برنامه‌های ویژه‌ای برای این واقعه بزرگ در نظر گرفته ایم؛ انتظار می‌رود استان هم برنامه ریزی خوبی به این منظور انجام دهد تا مردم بتوانند استفاده کنند.


رئیس بسیج رسانه ملی گفت: محتوایی که جذابیت رسانه‌ای داشته باشد اندک و انگشت شمار است؛ باید محتوایی تولید کنیم که در یاد‌ها بماند و قابلیت پخش مجدد داشته باشد.

رحمتی افزود: از ابتدای انقلاب موضوعاتی تولید شده که هنوز در یاد‌ها باقی مانده و کار‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری بوده اند مثلاً: سرود خمینی‌ای امام هنوز در ذهن مردم ماندگار است و از آن استفاده می‌شود.

او تصریح کرد: در خراسان رضوی  امکان  انجام کار‌های بزرگ  وجود دارد و می‌توان کار‌های بسیار زیبایی در این استان ساخت، باید به این فکر کنیم که با چه فرمی باید محتوا تولید کنیم، از الان که به اربعین فکر می‌کنیم باید به تولید محتوای تاثیرگذار بیندیشیم.

رئیس بسیج رسانه ملی گفت: سازمان صدا و سیما از ایده‌های اثرگذار و یادماندنی حمایت می‌کند و باید اینگونه تولیدات را افزایش دهیم.

انتهای پیام//ج. ر

 

محتوایی که جذابیت رسانه‌ای داشته باشد اندک و انگشت شمار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.