دستیار ویژه رئیس مجلس با دراگان تودوروویچ سفیر صربستان در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

تهران برای توسعه روابط با صربستان هیچ محدودیتی نداردبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل بعدازظهر (چهارشنبه، ۳ مهرماه) با دراگان تودوروویچ سفیر صربستان در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

او در این دیدار با اشاره به روابط خوب میان جمهوری اسلامی ایران و صربستان، ضمن ابراز خرسندی از روابط مطلوب پارلمانی و اقدامات گروه‌های دوستی پارلمانی طرفین، بر توسعه همه جانبه روابط تأکید کرد و افزود: دو کشور در جهت توسعه و گسترش مناسبات در حوزه‌های مختلف اقدامات مهمی انجام داده اند و تهران برای توسعه روابط، هیچ محدودیتی ندارد.

امیرعبداللهیان با اشاره به برگزاری یکصد و چهل و یکمین اجلاس اتحادیه جهانی بین المجالس (IPU)، در صربستان، آن را رویداد مهم پارلمان‌های جهان خواند.

در ادامه این دیدار، سفیر صربستان با اشاره به اهمیت همکاری‌های دوجانبه ابراز امیدواری کرد: افزایش رفت و آمد‌های پارلمانی، دیدار‌های دوجانبه و همکاری‌های فرهنگی – مردمی، زمینه افزایش همکاری‌ها در سطوح مختلف را فراهم کند.

دراگان تودوروویچ، تقویت روابط ایران و صربستان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان فیمابین، امیدواریم بخش‌های خصوصی دو کشور نیز بیش از پیش تلاش نمایند.

او بر دعوت خانم مایاکویکوویچ رئیس مجلس صربستان از رئیس مجلس شورای اسلامی ایران جهت سفر به بلگراد تأکید و ابراز امیدواری نمود که این سفر در آینده محقق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار