مدیر اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه از اجرای برنامه‌های این اداره در راستای تکریم و گرامیداشت سالمندان و بازنشستگان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مظفری مدیر اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته سالمندان و ناشنوایان از اجرای برنامه‌های این اداره در راستای تکریم و گرامیداشت سالمندان و بازنشستگان خبر داد.

او گفت : سوم مهر ماه، مشاوره - انجام تست فشار خون و قند خون توسط انجمن حمایت از سالمندان زاگرس در پایگاه‌های سلامت اجتماعی انجام می شود.

مظفری افزود : چهارم مهر ماه، بازدید سالمندان مراکز روزانه از مهد‌های کودک باران و پویش _ برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت بازنشستگان و فرهیختگان سالمند در سالن اجتماعات اداره بهزیستی کرمانشاه با حضور مدیرکل محترم، معاونین و روءسای ستادی و سایر ادارات و ارگان‌های دولتی انجام می شود.

او افزود : پنجم مهر ماه، استقرار تیم ویزیت در منزل مراکز روزانه سالمندان مهرورزان و مهرگان و تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی در مصلای نماز جمعه به منظور ارایه خدمات مشاوره - انجام تست قند خون و فشار خون ششم مهر ماه، برپایی اردوی فرهنگی - تفریحی برای سالمندان مراکز شبانه روزی هفتم مهر ماه، ارایه خدمات پزشکی و درمانی سرپایی توسط انجمن حمایت از سالمندان زاگرس در فرهنگسرای کوثر هشتم مهر ماه، اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی مناسب سامندان با همکاری هیئت پیشکسوتان، جانبازان و معلولین اداره ورزش و جوانان در سالن شهید یاری نهم مهر ماه، برپایی مراسم پیاده روی و اهداء جوایز به قید قرعه با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان کرمانشاه انجام می شود .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه های گرامیداشت هفته سالمندان

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.