در فهرستی که به تازگی توسط شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) منتشر شده، با وجود شرکت‌های سامسونگ، آمازون، دل، توشیبا، ایسوس و لنوو، شرکت اپل در صدر جدول قرار دارد.

رضایت زیاد صاحبان آیپد از تجربه کاربری خودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل اکنون تقریبا برای همه افراد یک آیپد ارائه می‌دهد و نکته جالب به توجه این است که در یک بررسی جدید نشان می‌دهد، صرف نظر از مدل انتخاب شده، شما بسیار از تجربه کاربری خود راضی خواهید بود.

براساس شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) که بین سپتامبر سال ۲۰۱۸ و آگوست ۲۰۱۹ بیش از ۱۲۵۰۰ نفر را مورد بررسی قرار داده است، اپل بار دیگر از نظر رضایت مشتری بازار تبلت‌ها را هدایت می‌کند. هنگامی که نتایج این بررسی جدید با محبوبیت دسکتاپ‌های مک و لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ترکیب شد، نمره رضایت مندی ۸۳ از ۱۰ به کل بخش PC اپل تعلق گرفت. این عدد با امتیازی که سال ۲۰۱۸ به این شرکت تعلق گرفت یکسان است. از آن‌جایی که سامسونگ موفق به دریافت امتیاز ۸۱ از ۱۰۰ شده است، اپل اکنون از آن در مقام جلوتری قرار دارد.

در ادامه فهرست امتیازات شرکت‌های مختلف را مشاهده می‌کنید که در بین آن‌ها اسامی ایسوس، اچ‌پی، توشیبا و مواردی دیگر به چشم می‌خورد:

رضایت زیاد صاحبان آیپد از تجربه کاربری خود

شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) می‌گوید که سامسونگ به لطف گلکسی تب S4 و گلکسی تب S5e در بخش رتبه بندی تبلت‌ها پس از اپل قرار گرفته است. گلکسی تب S6 که به تازگی معرفی شده است، طبیعتا بخشی از این نظرسنجی نبود، اما اگر همه چیز خوب پیش رود، می‌تواند رتبه بندی شرکت را در نظرسنجی‌های سال آینده افزایش دهد. امتیاز کلی سامسونگ نتیجه ترکیب با بازار دسکتاپ است.


بیشتر بخوانید: نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت + تصاویر


در جایگاه سوم این فهرست آمازون قرار دارد که تنها در بخش تبلت رقابت می‌کند. خط تولید محبوب این شرکت باعث شد که بتواند امتیاز ۷۹ از ۱۰۰ را از آن خود کند. البته در حالی که این امتیاز بسیار چمشگیر است، اما در واقع از سال گذشته ۳ امتیاز افت داشته است. به طور کلی، مشتریان آمریکایی بیشتر از رایانه‌های رومیزی با میانگین نمره ۸۱/۱۰۰ رضایت داشتند. تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها در جایگاه دوم با رتبه رضایت از ۷۷/۱۰۰ قرار گرفتند، اگرچه شایان ذکر است که تبلت‌ها قبلاً دارای رتبه رضایت از ۸۰/۱۰۰ بودند.

انتهای پیام/

رضایتمندی بالای کاربران آیپد

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار