رئیس جمهور آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بار دیگر به اصحاب رسانه حمله کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بار دیگر به اصحاب رسانه حمله کرد.

بر این اساس، وی گفت: رسانه‌های آمریکایی دیدار‌های من را پوشش نمی‌دهند و تنها توجه خود را معطوف به سخنان بیهوده درباره گفت و گوی من با رئیس جمهور اوکراین کرده اند.

ترامپ تاکید کرد: من تنها خواستار شفافیت در پرونده پسر جو بایدن، معاون پیشین باراک اوباما در اوکراین شدم.

رئیس جمهور آمریکا درباره اوضاع خاورمیانه نیز گفت: کشور‌های عربی این منطقه در آینده مسئولیت بیشتری در تامین امنیت خواهند داشت.

گفتنی است به تازگی تعدادی از افشاگران ناشناس اعلام کردند ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکرانی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است.

به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند. 

کاخ سفید روز چهارشنبه متن تماس تلفنی ترامپ و زلنسکی را منتشر و تاکید کرد ترامپ به درستی از زلنسکی خواسته درباره جو بایدن، رقیب او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحقیق کند.

بر اساس متن این تماس تلفنی که ۲۵ ژوئیه (سوم مرداد) انجام گرفت، ترامپ به زلنسکی گفت: «ما درباره پسر بایدن زیاد صحبت کردیم و اینکه بایدن تحقیق را متوقف کرد، اما شمار بسیاری از مردم می‌خواهند درباره این موضوع بیشتر بدانند. بنابراین اگر شما بتوانید به این موضوع بپردازید عالی خواهد بود».

در این تماس تلفنی دونالد ترامپ از همتای اوکراینی خود خواست در این خصوص با رودی جولیانی، وکیل وی و بیل بار، وزیر دادگستری آمریکا همکاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار