۳ نمایشگاه تخصصی در مشهد توسط معاون عمرانی وزیر کشور افتتاح شد.

افتتاح ۳ نمایشگاه تخصصی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نمایشگاه‌های تخصصی "خدمات شهری، عمران و حمل و نقل و ترافیک"، "برق قدرت و الکترونیک"، تجهیزات و صنایع وابسته" و "تجهیزات و فناوری‌های حفاظتی امنیتی، امداد و نجات، دوربین‌های مداربسته، ایمنی و اتش نشانی" با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهردای‌ها و دهیاری‌های کشور در مشهد گشایش یافت.
 
مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه بازدید از این نمایشگاه‌ها گفت: مدیریت شهری به ایده‌های خلاقانه و نگاه‌های جدید بخش خصوصی، خلاقان و استارتاپ‌ها در حوزه‌های کاری خود از جمله در عرصه‌های عمران شهری، حمل و نقل عمومی شهری، طراحی مبلمان شهری نیاز دارند و در این نمایشگاه‌ها باید به اینگونه مباحث توجه مضاعفی صورت گیرد.

او با بیان اینکه خوشبختانه در داخل کشور تولیدات مطلوبی وجود دارد و باید افزایش کیفیت آن‌ها بیش از پیش مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: از بخش خصوصی انتظار داریم به رویکرد‌های ایرانی اسلامی در ایده‌ها و تولیدات خود توجه نمایند.
 
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: انتظار می‌رود استارتاپ‌ها و بخش خصوصی مدیریت شهری را در عرصه ایجاد درآمد پایدار، جذب سرمایه گذار و کارآفرینی کمک کنند و شهرداری‌ها را در زمینه حضور در این بخش‌ها و انجام حرکت‌های جدید یاری نمایند.

در دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک، دستآورد‌های جدید در زمینه‌های تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودرو‌های حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ‌های مکانیزه، مجموعه بازی‌های پلی اتیلنی، تجهیزات ورزشی پارکی به نمایش گذاشته شده است.

در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و فنآوری‌های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، دوربین‌های مدار بسته، ایمنی و اتش نشانی آخرین سیستم‌های حفاظتی، امنیتی-امداد و نجات و در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق (قدرت، الکترونیک) تجهیزات و صنایع وابسته جدیدترین دستاورد‌های صنعت برق با محوریت ساخت داخل در معرض نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام// م.ب
 

نقش مهم بخش خصوصی و استارت تاپ ها در مدیریت شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار