مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان از وقوع انفجار وسیع در منطقه گلشهر سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل‌پور مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه ساعتی پیش انفجار وسیع در منطقه گلشهر سمنان به وقوع پیوست، گفت: بلافاصله بعد از این حادثه نیرو‌ها و تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

او ضمن بیان اینکه شدت انفجار به حدی زیاد بوده که به یک ساختمان چهار طبقه خسارت زیادی وارد کرده است، افزود: علت حادثه بعد از اتمام عملیات طبق نظر کارشناسان اعلام می‌شود و هم‌اکنون نمی‌توان پیرامون آن اظهارنظر کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان بیان کرد: در پی این حادثه بلافاصله پنج دستگاه خودرو و ۲۰ نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو و یک سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

سعید اسماعیل‌پور اظهار داشت: نیرو‌های آتش‌نشان به محض ورود مشاهده کردند براثر انفجار کپسول گاز مایع در زیرزمین یک آپارتمان چهار طبقه شعله‌های آتش به بیرون زبانه می‌کشد و دود فراوانی راهرو‌ها و داخل واحد‌های آپارتمان را فراگرفته است.

او بابیان اینکه به علت شدت حادثه افراد در خانه محبوس شده بودند، گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی توانستند حریق را مهار و افراد محبوس شده در آپارتمان را امدادرسانی کنند که متأسفانه در این حادثه چند نفر دچار سوختگی و دودزدگی شدند.

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت، افزود: در این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹ نفر شامل مرد، زن و کودک به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام / م

حریق در  ساختمان چهار طبقه گلشهر سمنان

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.