مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جلسات انجمن ادبی و دیگر نشست‌های فرهنگی شهرستان سرپل‌ذهاب بعد از گذشت ۲ سال از زلزله آبان‌ماه سال ۹۶، هنوز در کانکس برگزار می‌شود.

نقش هنر پس از بحران، مداخله در التیام دادن آلام جامعه استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بهرام فاضلی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در دیدار با اهالی فرهنگ و رسانه سرپل‌ذهاب  اظهار داشت: شایسته است اینگونه نشست‌ها که لازمه رفع آزردگی و تقویت تعاملات است، به‌صورت فصلی با مشارکت همه اهالی فرهنگ و هنر برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: قابل توجیه نیست که جلسات انجمن ادبی و دیگر نشست‌های فرهنگی بعد از گذشت ۲ سال از زلزله آبانماه سال ۹۶، هنوز در کانکس برگزار شود، تدارک مکان برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری توسط مدیران انجام می‌شود.

او  عنوان کرد: درب اداره ارشاد به روی تمام اهالی فرهنگ باز است؛ چتر تعامل و گفت‌وگوی متقابل میان مسؤولان و اصحاب فرهنگ و هنر باید گسترده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب نیز تاکید کرد: نقش هنر پس از بحران، مداخله در التیام دادن آلام و درد‌های یک جامعه است و هنرمندان سرپل‌ذهاب در این راستا تلاش‌های شایسته‌ای را به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری نشست های فرهنگی  مناطق زلزله زده  در کانکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.