مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و مطمئن باشید این تیم در روز‌های آینده نتایج خوبی خواهد گرفت.

خلعتبری: استقلال تیم بزرگی است/ نتایج خوب ما هم آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: پس از چند ماه مصدومیت، امروز توانستم مقابل استقلال ۱۵ دقیقه بازی کنم و هواداران هم بازی خوبی دیدند.

او افزود: بازی کردن مقابل استقلال که دربی را باخته و برای سه امتیاز آمده بود، سخت بود و یک امتیاز هم نتیجه بدی نبود. کسانی که به ورزشگاه آمدند، بازی خوبی دیدند.

خلعتبری در خصوص اعتراض بازیکنان استقلال روی گل دوم ذوب‌آهن گفت: تیم استقلال روی گل ما اعتراض داشت، اما به نظرم آفساید نبود. استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و مطمئن باشید این تیم در روز‌های آینده نتایج خوبی خواهد گرفت.

مهاجم ذوب آهن اصفهان در مورد نتیجه نگرفتن این تیم اظهار کرد: نتایج خوب ما هم آغاز می‌شود. ابتدا بازی‌های سخت را در حال پشت سر گذاشتن هستیم و چند هفته سخت دیگر هم داریم. تیم ما پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های سخت، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام/

اظهارات خلعتبری پس از دیدار استقلال مقابل ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار