مجلس برای نقد و بررسی لایحه تجارت از صداوسیما تقدیر کرد

تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از عملکرد رسانه ملی در نقد کارشناسی لایحه تجارت با حضور موافقان و منتقدان تقدیر کردند.

تقدیر نمایندگان مجلس از صداوسیما برای نقد و بررسی لایحه تجارتبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما از عملکرد این سازمان در نقد کارشناسی لایحه تجارت با حضور موافقان و منتقدان تقدیر کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی عسکری

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم

بررسی نقد کارشناسی لایحه مهم تجارت در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور موافقان و منتقدان اقدامی بسیار ارزنده در راستای سهیم کردن ملت در تصمیمات مهم و احترام گذاشتن به افکار عموم مردم در قانون گذاری است.

ما نمایندگان مجلس فارغ از مخالفت و موافقت با لایحه تجارت از توجه و ورود صدا و سیما به مسائل مهم کشور تقدیر می‌کنیم و امیدواریم این رویکرد بی طرفانه در بررسی و نقد این لایحه و دیگر لوایح و طرح‌ها در صدا و سیما ادامه پیدا کند همچنین به شما اطمینان خاطر می‌دهیم تکصدایی و قیم مآبی در مجلس برآمده از مردم جایی نداشته و مجلس شورای اسلامی تجلی اراده آحاد ملت است.

توفیق روزافزون در این راه برای شما و همکارانتان را از خداوند متعال مسئلت می‌جوییم.

انتهای پیام/

تقدیر نمایندگان مجلس از صداوسیما برای نقد و بررسی لایحه تجارت

برچسب ها: مجلس ، لایحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار