به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام با بیان اینکه از فروردین تا شهریور ماه امسال ۱۷۵ درخواست در سامانه شهراه به ثبت رسیده اظهار داشت: تمام این موضوعات از سوی ادارات، مدیران و کارشناسان مربوطه اداره کل بررسی و پاسخهای آنها در موعد مقرر به شهروندان اعلام شده است.
او ادامه داد : از این ۱۷۵ شکایت ۹۵ مورد از درخواستهای ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آنها تخلف شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر میباشد، ۸۰ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری میباشد، که از جمله آنها به خرابی رویه آسفالت، وجود چاله و دستانداز در راههای ارتباطی استان میباشد.
دلخواه با بیان اینکه درخواستهای ثبت شده در شهراه طی مدت ۱۰ روز به شهروندان پاسخگویی میشود بیان کرد: ارتباط مردم با این سامانه در حقیقت موجب ارزیابی دستگاهها و بررسی عملکرد کارکنان وزارت متبوع نیز خواهد شد.
او افزود: شهروندان با ورود به سامانه www.shahrah.mrud.ir، خدمت موردنیاز خود را بهصورت الکترونیکی ثبت میکنند که این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به زیرمجموعههای این ادارهکل ارائه و در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ داده میشود.
دلخواه اضافه کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جادهای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir نیز فعال میباشد که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جادهای میباشد.
انتهای پیام/غ