حذف عنوان شهدا از تابلو‌های برخی کوچه و خیابان‌های کشور، حرکت خزنده دشمن در راستای جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمال محمدی، استاد دانشگاه و از راویان دفاع مقدس در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: حذف عنوان شهدا از تابلو‌های برخی کوچه و خیابان‌های کشور، حرکت خزنده دشمن در راستای جنگ نرم است و هدف این حرکت خزنده، ایجاد انحراف فکری میان جوانان و شهدا ایجاد کند.

او افزود: انحراف فکر جوانان ایران پیشتر از سوی تئوری پردازان غربی مانند هانتیگنون، مک لوهان و فکویاما مطرح شده بود و دشمن متوجه شده که با جنگ سخت نمی‌شود با کشوری مثل ایران مبارزه کرد به دنبال این هستند که فکر جوان ایرانی را نشانه بگیرند.

این روای دوران دفاع مقدس گفت: بخشی از هدف این حرکت، سنجش واکنش مردم بوده که ببینند مردم شهدا را فراموش کرده اند یا نه، که مردم به صورت خودجوش به مقابله با این حرکت پرداختند و حتی در همین رشت، جوانان عنوان شهید را به تابلو‌ها اضافه کردند.

جمال محمدی افزود: برای جامعه و نظام ما بد است که بر سر سفره شهدا نشسته و امنیت خود را مدیون شهداست بخواهد عنوان شهید از معابر و خیابان‌ها حذف شود.

این راوی دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر کشور ما قدرتمند است و هر چه عظمت دارد از برکت فداکاری شهداست، گفت: نظام این قدرت و عظمت را از جوانان رزمنده که در جنگ تحمیلی از کشور دفاع کردند دارد.

او تصریح کرد: ما با کسی سر جنگ نداریم، اما وقتی به ما حمله شد باید در مقابلش بیاستیم و این را از امام حسین (علیه السلام) و دین خود آموخته‌ایم.

 

انتهای پیام/م.ع

علت حذف عنوان شهدا، حرکت خزنده دشمن در راستای جنگ نرم است

برچسب ها: سازمان اوقاف ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.