مدیرعامل شرکت ناجی پاس درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه تجهیزات و فناوری پلیسی توضیحاتی داد.

جزئیات برگزاری نمایشگاه تجهیزات و فناوری پلیسی ایپاس ۲۰۱۹به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا اصغریان مدیرعامل شرکت ناجی پاس در آستانه نمایشگاه ایپاس (۲۰۱۹) گفت: هجدهمین دوره نمایشگاه ایپاس با شعار «پلیس امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق و تولید» از هشتم تا یازدهم مهرماه امسال در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی افزود: به روزرسانی، توسعه، ارتقای کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، استفاده از فناوری‌های روز جهان، با هدف تسریع در ماموریت‌ها و ارتقای ماموریت‌های پلیس، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی، حمایت از نخبگان، ساماندهی فعالان حوزه تجهیزات پلیسی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها از جمله اهداف کلان برگزاری این نمایشگاه است.

سرهنگ اصغریان تصریح کرد: آشنایی فعالان حوزه ایمنی و امنیت در بخش‌های دولتی و خصوصی با آخرین فناوری‌های لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی، ایمنی و شکوفایی رونق اقتصادی و ایجاد فرصت مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات نوآورانه تولید کنندگان و مصرف کنندگان از جمله اهداف دیگر ایپاس ۲۰۱۹ است.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه تجهیزات پلیسی، هر سال ایرانی‌تر از سال گذشته


او گفت: در نمایشگاه امسال ۳۱۲ شرکت، ۲۱ نماینده از کشور‌های خارجی، ۱۸ رده از پلیس‌های تخصصی، ۱۵۵ برند و ۳۷ نفر از مخترعان و مبتکران حضور دارند، همچنین نمایندگان کشور‌های روسیه و چین به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت ناجی پاس ادامه داد: اجرای مانور‌های نمایشی در محوطه باز، نمایش تجهیزات خاص پلیس در محوطه نمایشگاه از جمله برنامه‌های ایپاس ۲۰۱۹ است.

انتهای پیام/

برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار