مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: متقاضیان مسکن محرومان تنها یک هفته مهلت دارند عملیات اجرایی واحد مسکونی خود را آغاز کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، آسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: متقاضیانی که انعقاد قرار دارد کردند در صورتی که ساخت مسکن خود را ظرف مدت یک هفته آغاز نکنند، ساخت واحد مسکونی آن‌ها به پیمانکار واگذار می‌شود و در صورت تمایل نداشتن متقاضی، قطع وام شده و واحد مسکونی به سایر متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.


او به بسته تشویقی بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: به متقاضیانی که تا یک ماه آینده واحد مسکونی خود را به مرحله بهره برداری برسانند، علاوه بر پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز پرداخت می‌شود.


آسمانی مقدم از تشکیل ۵ هزار و ۶۵۳ پرونده ساخت مسکن محرومان در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۳۰۰ پرونده به بانک‌ها معرفی که ۳ هزار و ۲۸۶ پرونده موفق به انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل شدند.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی به مرحله پی کنی، ۲ هزار و ۲۸ واحد فنداسیون، ۹۹۹ واحد دیوارچینی و اسکلت و ۶۰۸ واحد به مرحله سقف رسیدند.


او افزود: ساخت مسکن محرومان در شهرستان‌های نهبندان، بیرجند، قاین و طبس از پیشرفت بیشتری برخوردار است.


آسمانی مقدم متراژ واحد‌های مسکونی را ۴۲ تا ۶۰ متر عنوان کرد و گفت: به ازای هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.


انتهای پیام/ب


ساخت مسکن محرومان در خراسان جنوبی

برچسب ها: تسهیلات ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.