مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت:کشاورزان متقاضی تسهیلات به سامانه "سیتا" مراجعه کنند.

یکهزار و ۲۷۳ میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات کشاورزی استان زنجان تخصیص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اعلام اینکه سهمیه استان زنجان در سال جاری یک هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال است گفت: بااین تسهیلات برای یک هزار و ۱۰۸ نفر اشتغال پیش بینی شده است.

قصابی افزود: ۱۰ رسته اولویت‌دار این اعتبارات شامل (محصولات گلخانه‌ای، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محصولات دامی، دامپزشکی و گیاه‌پزشکی، خدمات فنی و مشاوره‌ای مرتبط با کشاورزی، ساماندهی کسب و کار‌های نوپا و دانش‌بنیان مرتبط با کشاورزی، مکانیزاسیون مدرن‌سازی کشاورزی و کسب و کار‌های بازرگانی) است.

متقاضیان استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به آدرس cita.maj.ir ضمن ثبت‌نام در سامانه، از روند تشکیل پرونده و مراحل کارشناسی اعمال شده بر روی طرح مطلع شوند و نسبت به دریافت تسهیلات از این محل اقدام کنند.

ایجاد و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب و کار کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش به جای فعالیت‌های مستقل و جزیره‌ای از رویکرد‌های راه‌اندازی سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری) است.
 
انتهای پیام/ن
 
 

کشاورزان متقاضی تسهیلات به سامانه "سیتا" مراجعه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.