با نزدیک شدن به اربعین، بازار سفرهای زمینی و هوایی داغ‌تر شده است در این گزارش قیمت بلیت هواپیما را بخوانید.

مظنه بلیت هواپیما در سفر اربعین چقدر است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش قصد داریم نگاهی به قیمت بلیت پرواز‌های تهران نجف کنیم تا کسانی که قصد سفر هوایی به کربلا را دارند، راحت‌تر تصمیم بگیرند. با توجه به اینکه پرواز مستقیمی از تهران به کربلا انجام نمی‌شود، برای سفر هوایی باید مسیر تهران- نجف را انتخاب کنید. از نجف تا کربلا هم می‌توان با سواری‌های مخصوص زائران رفت. البته این سواری‌ها اغلب رایگان نیستند و باید پولی هم برای آن کنار بگذارید.

نگاهی به قیمت پرواز‌های تهران به نجف نشان می‌دهد که با نزدیک شدن به موعد اربعین، قیمت پرواز‌ها قدری بالاتر رفته است. البته همچنان تنوع قیمتی دارد. قیمت‌ها از حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در روز‌هایی مثل ۱۸ مهر آغاز می‌شود. هرچقدر که به موعد اربعین نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت‌ها هم بالاتر می‌رود. برخی سایت‌ها از آب گل وجود مشتری‌های بیشتر استفاده می‌کنند و قیمت‌ها را هم بالاتر می‌برند. اما آنطور که قبلا هم گفته شده، قیمت‌های بالاتر از ارقام مصوب تخلف است.

قیمت‌های مصوب چقدر است؟

آنطور که مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی قبل‌تر گفته، در ایام اربعین یعنی از ۲۰ تا ۳۰ مهر، قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران - نجف، نجف - تهران و تهران - بغداد، بغداد- تهران دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است. به گفته او، نرخ بلیت هواپیما در مسیر‌های تهران به بغداد و نجف در دو مسیر رفت و برگشت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای مسیر‌های مشهد به بغداد و نجف ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد.

اما باید مراقب باشید چرا که بسیاری از سایت‌های خرید و فروش بلیت، قیمت‌های بالاتری را ارائه می‌کنند.

در جدول زیر مظنه قیمت بلیط هواپیما از مقصد تهران به نجف را در روز‌های منتهی به اربعین حسینی را مشاهده کنید

(قیمت‌ها براساس فروش آنلاین است و با قیمت‌های مصوب اختلاف بالایی دارد)

مظنه بلیت هواپیما در سفر اربعین چقدر است؟

منبع: ایرنا زندگی 

انتهای پیام/

برچسب ها: کارتخوان ، پزشکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.