جشنواره قصه‌گویی بخش استانی بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روز‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : مراسم اختتامیه بخش استانی بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روز‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

او گفت : پس از پایان فرآیند برگزاری جشنواره قصه گویی در مراکز کانون استان کرمانشاه، و همچنین تبلیغ و تشریح برنامه‌های این جشنواره در رسانه‌های مختلف خبری، شرکت‌کنندگان در این جشنواره حضور پیدا کرده و به ارایه قصه‌های خود در بخش‌های مختلف این جشنواره پرداختند.

 فتاحی افزود: کار داوری اولیه آثار رسیده به جشنواره قصه‌گویی استانی از سوی داوران منتخب اجام گرفته و منتخبین برای رقابت در جشنواره استانی در روز‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در شهر کرمانشاه حضور پیدا خواهند کرد.

فتاحی درباره تعداد قصه‌های ارسالی به دبیرخانه استانی گفت: ۷۵۰ قصه برای شرکت در بخش‌های مختلف بخش استانی بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال شده است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره قصه‌گویی استانی، ضمن اعلام اسامی منتخبین این جشنواره، از آنان قدردانی و برگزیدگان برای شرکت در بخش منطقه‌ای و کشوری به دبیرخانه بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شوند.

او گفت: «منیژه السادات حسینی، فرانک گلشن پور، فرزانه لطیفی» به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره قصه گویی در کرمانشاه معرفی شده اند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.