باحضور نماینده ولی فقیه دراستان کرمان انجام شد؛

تجلیل از پیش کسوتان دفاع مقدس زرند

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه تاریخی ملت ایران در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب است که در یک جنگ نابرابر دشمنان را به زانو در آورد.

تجلیل از پیش کسوتان دفاع مقدس زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه دراستان کرمان در همایش تجلیل از پیش کسوتان دفاع مقدس زرند که امشب برگزار شد گفت: رزمندگان غیور و شجاع ایران اسلامی با کمترین تجهیزات و سلاح جنگی و تنها بر تکیه بر خداوند متعال در برابر تمام دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کردند و این عزت و افتخار برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

او با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا گفت: آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند تنها راه مقابله در جنگ اقتصادی توکل بر خدا، تکیه به اقتدار مردم و توان جوانان این سرزمین و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه کرمان بیان داشت: مسئولین و دولتمردان ما همه هم‌وغم خود را برای حل مشکلات اقتصادی مردم بکار گیرند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: به برکت خون شهدا گرانقدر و با وحدت کامل مردم و مسئولان حول محور ولایت فقیه کشور را از بحران نجات می‌دهیم وملت ما این مقاومت را تاکنون ثابت کرده است.

او تصریح کرد: به حول و قوه الهی مقاومت و ایستادگی خود را تا پیروزی کامل ادامه خواهیم داد و بر زمین خوردن دشمنان و به خاک مالیده شدن بینی آمریکا و اسرائیل را خواهیم دید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان مردم شهرستان زرند را مردمی ولایتمدار و انقلابی یاد کرد که در دوران دفاع مقدس رزمندگان این خطه حماسه‌های عظیمی را آفریدند.

دراین مراسم که با حضور مدیران شهرستان زرند برگزار شد از جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

تجلیل از پیش کسوتان دفاع مقدس در زرند

برچسب ها: تجلیل ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار