استاندار کرمانشاه خواستار پیگیری هوشمندسازی مدارس حاشیه‌نشین توسط آموزش و پرورش شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : مجمع خیرین مدرسه‌ساز توانستند زلزله را به عنوان یک تهدید به یک فرصت تبدیل کنند.

او گفت : اگر امروز شاهد تلاش خیرین مسکن‌ساز، حوزه سلامت، حوزه ورزش، درمان و... هستیم شاهد این قصه از مجمع خیرین مدرسه‌ساز شکل گرفته است.

بازوند استان کرمانشاه را یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور دانست و گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم این استان نیروی انسانی و دانش آموزان آن است.

او ️نیروی انسانی را موتور محرکه و توسعه هر کشوری معرفی کرد و گفت: اوج گرفتن این نیروی محرکه در وزارت آموزش و پرورش است، لذا آینده و توسعه کشور در گرو عملکرد این وزارتخانه است که با توجه به این سرمایه و ثروت کشور آینده درخشانی را در پیش رو داریم.

بازوند گفت: ️استان کرمانشاه به لحاظ هر ظرفیت و پتانسیلی یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است شاید یکی از بهترین ظرفیت‌ها نیروی انسانی به خصوص دانش آموزان هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: علی‌رغم همه سختی‌ها در زلزله ️معلمان و مجموعه آموزش و پرورش نگذاشتند افت تحصیلی برای دانش آموزان پیش آید.

او از وزیر آموزش و پرورش خواست تا نسبت به تجهیز و هوشمند سازی مدارس حاشیه نشین کرمانشاه و همچنین احداث ۲۰ سالن ورزشی و ۵ استخر به شکل مشارکتی اقدام کند و در صورت انعقاد تفاهم نامه در این راستا ظرف مدت ۲.۵ سال به اجرا در خواهد آمد .

 

 

انتهای پیام/د

مجمع خیرین مدرسه‌ساز زلزله را به یک فرصت تبدیل کردند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.