اظهارات اخیر علی خطیر درباره علل جدایی برخی نفرات از استقلال و مطرح کردن بحث حواشی گادوین منشا باعث شد این مهاجم نیجریه‌ای پاسخ معاون سابق استقلال را بدهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منشا دیروز دو مصاحبه جداگانه داشت و اتهاماتی را متوجه خطیر کرد. وی  گفت: «وقتی خطیر فهمید نمی‌توانیم لیگ را ببریم و بازیکنان فهمیدند که او مدام به آن‌ها دروغ گفته، استقلال را ترک کردیم. او حتی هنوز به من بدهکار است و پرونده من در فیفاست. به خاطر همین است که مدام در مورد بازیکنان حرف‌های بدی می‌زند، ولی باید بداند به خاطر همین بازیکنان است که پول درمی‌آورد.»

افشاگری گادوین منشا: با پول‌هایی که از کنار بازیکنان به جیب زد، در سوئیس آپارتمان گرفت

وی درباره ادعای خطیر مبنی‌بر تحویل گرفتن خانه با تختخواب شکسته گفت: «وقتی آن‌ها خانه را به من دادند، شرایط خیلی بدی داشت. همین‌طور تختخواب خیلی قدیمی بود. من هم تختخواب جدیدی به همراه وسایل دیگر خریدم. نمی‌دانم چرا خطیر باید در مورد من حرف بزند. او فقط باید در مورد کارش حرف بزند.»

مهاجم نیجریه‌ای که اکنون در عجمان امارات توپ می‌زند گفت: «وقتی قراردادم تمام شد، به باشگاه رفتم تا بگویم قصد جدایی دارم، ولی خطیر برگه‌ای جلویم گذاشت که روی آن نوشت طبق این نامه تو ۲۰ هزار دلار به من بدهکار هستی. او اصرار داشت که من آن را امضا کنم، ولی زیربار نرفتم. وقتی مخالفت کردم، او در را به روی من بست و به نوعی من را در اتاق زندانی کرد و از پشت در اصرار می‌کرد که باید نامه را امضا کنم. من او را تهدید کردم و گفتم که پرونده‌ات را به فیفا می‌برم و این رفتارت را به مسئولان فدراسیون جهانی می‌گویم، ولی او در را بسته بود. با هر ترفندی که بود، از ساختمان باشگاه بیرون رفتم و ماجرا را با پلیس درمیان گذاشتم. جالب است او باز هم اصرار داشت اگر این ۲۰ هزار دلار را ندهی، نمی‌گذارم به ایتالیا بروی، ولی من نامه را امضا نکردم، چون می‌دانستم چه تبعاتی برایم دارد. رفتار آن آقا را به فیفا گزارش کردم و از طریق وکیلم پیگیر موضوع هستم. او (خطیر) با پول‌هایی که از کنار بازیکنان به جیب زد، در سوئیس آپارتمان گرفت و حالا هم با پول بازیکنان استقلال در حال زندگی کردن است. متأسفم که نقل و انتقالات استقلال دراختیار کسی بود که به دنبال امرارمعاش از کنار نقل و انتقالات این باشگاه بود.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.