استاندار کرمان عنوان کرد؛

لزوم مشارکت همگانی در برابر جنگ اقتصادی

استاندار کرمان گفت: اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی کنونی که بر کشور تحمیل شده، پیروز شویم نیاز به مشارکت و همکاری همه جانبه داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان در آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس در کرمان گفت: جنگ ما جنگ تحمیلی بود و برای ما مبنای عقیدتی داشت و از آنجایی که برای دفاع از نظام اسلامی و اسلام بود، لذا طبیعی است که مبنای حضور و فعالیت‌ها آیات قرآن باشد.

او بیان کرد: امروز نیز این مبانی باید در جنگ اقتصادی و دفاع از حاکمیت نظام و کشور مورد استفاده قرار بگیرد، زیرا به شدت امروز دست به گریبان جنگ اقتصادی هستیم و باید به این نکات توجه شود.

فدایی افزود: جنگ نظامی ما با مشارکت و همکاری همه نیرو‌های نظامی، مردم و اقشار مختلف به موفقیت رسید و امروز در جنگ اقتصادی باید همه مشارکت کنند تا پیروز شویم.

او تصریح کرد: اگر استقامت و پایداری پیشکسوتان در جنگ نظامی نبود، پیروز نمی‌شدیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: خوف و حزن در عملکرد ما در جنگ نظامی و اقتصادی اثر می‌گذارد.

او گفت: اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی کنونی که بر کشور ما تحمیل شده، پیروز شویم نیاز به مشارکت و همکاری همه جانبه داریم و استقامتی می‌خواهیم که ما را کمک کرده و ترس و حزن نداشته باشیم.

فدایی بیان کرد: باید برای مقابله با تحریم‌های تحمیل شده بر کشورمان همکاری داشته باشیم ضمن آنکه نیاز است از تصمیمات برحق نظام تبعیت کنیم، در غیر این صورت دچار مشکل می‌شویم و باید در شرایط کنونی برخی تغییرات را جامعه بپذیرد.

استاندار کرمان با اشاره به ضعیت اشتغال عنوان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال صرف کرده و می‌کند و برنامه‌های خوبی دارد، اما مردم هم باید همکاری کنند.

انتهای پیام/ب

جنگ اقتصادی نیازمند مشارکت همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار