ویدئویی از روضه‌خوانی حاج صادق آهنگران را بر بالین جانباز شهید نورخدا موسوی منفرد مشاهده می‌کنید.

روضه تک نفره صادق آهنگران بر بالین جانباز شهید نورخدا موسوی منفرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «سید نورخدا موسوی منفرد» شهید زنده لرستانی بود که آبان ماه سال گذشته پس از تحمل سال‌ها دوران سخت جانبازی، روح بلندش آسمانی شد.

گفتنی است؛ سید نورخدا موسوی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی بود که در درگیری با اشرار در شرق کشور و گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به این درجه رفیع نائل آمد؛ او فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم انتظامی تهران بود که پس از چند سال به زاهدان اعزام شد و فرماندهی یگان تکاوری را به عهده گرفت.

مسعود ده‌نمکی در آخرین پست اینستاگرام خود ویدئویی را با مضمون روضه‌خوانی حاج صادق آهنگران بر بالین جانباز شهید نورخدا موسوی منفرد منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدنی ها ، مداحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خوشا به حال انان که چه صادقانه رفتن
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی زارع
۰۹:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام.خداوند روح پاک شهدا را عالیست متعالی بگرداند صاحب این صدای گرم وروح بخش (حاج صادق آهنگران)راحفظ کندکه همواره صوت ملکوتی اش انسان را خیلی خوب به آن دوران شکوهمند وخاص حماسه وایثارمیبرد و گویی کاتالیزوری برای احساسات ناب ایثارگران حقیقی ذوب شده در خط حضرت امام(ره)هستند .آمین یا رب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
Zarei
۲۲:۲۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
خداهمه چی دست خودته ،تورابه جوانی علی اکبر امام حسین ع این سرمایه هامونو شفای عاجل عنایت کن.آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
روحش شاد شیرمردخدا