قائم مقام شورای هماهنگی تبلغات اسلامی از تشکیل ستاد کشوری برای مراسم ۱۳ ابان خبر داد.

تشکیل ستاد کشوری برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان امسال برای اولین بار/به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت‌اللّه لطفی در اولین جلسه کشوری برنامه ریزی یوم الله ١٣ آبان گفت: این اولین بار است که یک ستاد کشوری جهت برنامه‌ریزی و برگزاری روز ١٣ آبان و مبارزه با استکبار جهانی تشکیل شده است.

او ادامه داد: در این جلسه رؤسای دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگانی از ٢۵ نهاد و سازمان همچون سپاه، وزارت ارشاد، جهاد سازندگی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، وزارت کشور و غیره برای هم‌افزایی و تصمیمات جمعی بهتر حضور دارند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: به اقتضای حساسیت زمان حاضر برای برگزاری مراسم باشکوه‌تر و مردمی‌تر ١٣ آبان، تشکیل نشستی با روحیه هم‌افزایی و همکاری همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشور ضرورت داشت.

او با بیان اینکه انقلاب با سه ویژگی دینی، مردمی و استکبارستیزی بودن شکل گرفت تاکید کرد: ١٣ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار است اما بر این باور بودیم که ١٣ آبان صرفاً روز دانش‌آموزان نباشد، چراکه یک روز ملی است و همه آحاد و اقشار در آن شرکت می‌کنند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: قرار شد با هماهنگی همه نهادها این روز جهت بزرگداشت همه اقشار مردمی باشد.

او با اشاره به راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن سال گذشته عنوان کرد: مردم با حضور باشکوه و مردمی خود پیوندشان با نظام و انقلاب و همچنین انزجارشان را از توطئه‌های نظام استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا نشان دادند.

لطفی افزود: البته حرکت مردم از روز ١٣ آبان آغاز شد و باشکوه ترین و حماسی‌ترین مراسم مردمی، یوم‌اللّه ٢٢ بهمن را در سال گذشته داشتیم.

لطفی ادامه داد: دشمنی که می‌گفت باید تسلیم شوید تا آسیب نبیند و معیشتتان دچار مشکل نشود، با گذشت یک سال و چند ماه از تحریم و فشارهای اقتصادی سنگین برملت، شکست خورده‌اند. حضور پرشور و گسترده مردمی در ١٣ آبان امسال، بسیار مهم و حساس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: 13 آبان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار