دیدار تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و المحرق بحرین با برتری شاگردان سامری به پایان رسید.

پالایش نفت آبادان ۸۱ - المحرق بحرین ۶۹/ شاگردان سامری برنزی شدند/ نفت، المحرق را به آتش کشیدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و المحرق بحرین امروز در دیدار رده بندی رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا از ساعت ۱۲ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

پالایشی‌ها روز گذشته در دیدار نیمه نهایی مغلوب الوارک ژاپن شدند و المحرقی‌ها هم به الریاضی لبنان باختند.

دو‌ تیم پیش از این هم بازی کرده بودند که نماینده ایران برنده بازی شده بود.

کوارتر نخست / پالایش نفت آبادان ۳۰-المحرق بحرین۲۵

شاگردان سامری با همان ترکیب روز‌های گذشته، بازی امروز را آغاز کردند و شروع خوبی داشتند، نماینده کشورمان با استفاده از فضا‌های خالی تیم حریف و پرتاب‌های دقیق توانست امتیاز‌های خوبی کسب کند.

بحرینی‌ها هم البته نمایش خوبی داشتند و با ضد حملات و‌ گا‌ها غفلت دفاعی بازی را کنترل کرده و امتیاز می‌گرفتند. این کوارتر خیلی پر امتیاز بود و در نهایت ۳۰-۲۵ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

کوارتر دوم / پالایش نفت آبادان ۲۰-المحرق بحرین ۲۳

این کوارتر برای بحرینی‌ها بهتر آغاز شد و آن‌ها امتیاز نخست را کسب کردند. در ادامه، اما پالایشی‌ها که نمی‌خواستند بازنده باشند رو به حملات سنگینی آوردند و با چند اقدام‌ با شوت زنی موفق امتیاز گرفتند.

ضد حملات حریف و بدشانسی بازیکنان ایران باعث شد نماینده بحرین ۲۳-۲۰ برنده کوارتر دوم باشد.

کوارتر سوم‌/ پالایش نفت آبادان ۱۷ -المحرق بحرین ۱۲

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در کوارتر سوم‌بازی برتری به نمایش گذاشت. شاگردان سامری که در کوارتر قبلی نمایش قابل قبولی داشتند و با بدشانسی رو به رو شده بودند، توانستند نخستین امتیاز را بگیرند.

آن‌ها در ادامه کار هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و با نمایش خوبی که در دفاع و حمله داشتند تیم حریف را با مشکل رو به رو‌ کردند و توانستند بیشتر از حریفشان امتیاز بگیرند.

شاگردان سامری در این کوارتر ۱۷-۱۲ پیروز میدان شدند.

کوارتر چهارم/ پالایش نفت آبادان ۱۴ -المحرق بحرین ۹

بازی در این کوارتر و در ابتدای آن پر اشتباه دنبال شد و دو تیم نتوانستند امتیازی بگیرند تا سرانجام پالایشی‌ها نخستین امتیاز را کسب کرد.

در ادامه کار بازیکنان المحرق هر چه داشتند به کار گرفتند تا نتیجه بازی را برگردانند، اما دفاع مستحکم‌ شاگردان سامری به آن‌ها تا دقایق‌ پایانی اجازه خود نمایی نداد.

در ادامه کار هم بازی درخشان شاگردان‌ سامری باعث شد آن‌ها ۱۴-۹ برنده کوارتر چهارم باشند و در مجموع ۸۱-۶۹ برنده بازی شدند و به سومی آسیا رسیدند.


بیشتر بخوانید: حدادی و نیکخواه بهرامی بهترین‌های آسیا از نگاه فیبا


انتهای پیام/

برتری تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برابر المحرق بحرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار