معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران علت حذف نشدن شعار جنجالی بیلبورد شهری را توضیح داد.

چرا شعار جنجالی یک بیلبورد شهری حذف نشد؟مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگارگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موج جدیدی از اعتراضات به تبلیغ «ما از یقه به شما نزدیکتریم» در بیلبورد‌های شهری گفت: شاید برخی جنجال‌ها مربوط به خود مسئول برند باشد و گرنه هر چیزی را می‌شود به قرآن نسبت داد. علاوه بر این مگر این تبلیغ حرف بدی می‌زند؟ مگر کالای آمریکایی را تبلیغ می کند؟ حالا اگر جمله اش هم شبیه به قرآن باشد که نیست، مُبلغ چیز بدی نشده است.

وی افزود: در هر صورت تیم کارشناسی ارشاد به عنوان مرجع، چنین برداشتی را از این جمله نداشته از نظر ما هم مانعی وجود ندارد. با این وجود طرح عوض شد و آن شعار هم در اندازه خیلی کوچک زیر آمده است.


بیشتر بخوانید؛ توضیحات قابل تأمل وزارت ارشاد درباره یک بیلبورد شهری حاشیه‌ساز


کاظمی درخصوص مدت اکران این طرح در بیلبورد‌ها گفت: قرار است به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاید خود رئیس نرم افزار  این کار را انجام می دهد، به نظرم این فتنه از خود صاحب برند است. ارشاد کارش را درست انجام می دهد، علاوه بر این آیا درد ما در حوزه تبلیغات فقط این یک جمله است؟ صنعت پوشاک در آستانه ورشکستگی است. مجوز طرح اول و دوم را ما داده ایم و به نظرم مشکلی ندارد.

گفتنی است یک شرکت در تبلیغ خود از شعار «ما از یقه هم به شما نزدیکتریم» استفاده کرده که موجب اعتراض بسیاری از مردم و کارشناسان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۵۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
جناب معاون وزارت ارشاد، اگر برای تبلیغ از جمله دیگری استفاده می شد ایراد داشت؟!
انگار دوست دارید به هر بهانه ای روی اعصاب مردم بروید!
آخرین اخبار