مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری تفت گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۰ هکتار از باغات تفت اطفاء حریق شد.

مرتضی میر جعفری مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تفت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: بیشترین خدمات شش ماهه نخست سال جاری آتش نشانی تفت با ۷۵ مورد و قریب ۶۰ هکتار به اطفای حریق باغات شهرستان اختصاص داشت.

او خدمات آتش نشانی تفت در شش ماهه نخست سال ۹۸ را ۱۹۲ مورد عنوان کرد و افزود: اکثر پیگیری‌ها به ترتیب به اطفای حریق باغات، رفع مزاحمت حیوانات، تصادفات جاده ای، آبگیری منازل و کارگاه ها، اطفای حریق انبار منازل، امداد و نجات از کوه، نجات از چاه و در آوردن انگشتر اختصاص یافته است.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تفت تجهیزات آتش نشانی شهر تفت را سه ماشین سنگین و سه ماشین سبک دانست و اضافه کرد: در سال ۹۷ خدمت رسانی این مرکز با ۳۰۰ ماموریت انجام شده است.

او با بیان اینکه فعالیت آتش نشانی تفت سه شیفت است و در هر شیفت سه آتش نشان خدمت می‌کنند، افزود: در مجموع ۹ آتش نشان خدمات تفت را پوشش می‌دهند.

 میرجعفری با اشاره به کمبود آتش نشان در مناطق اطراف شهر، تصریح کرد: آتش نشانی شهر تفت برای جبران این کمبود تا منطقه دهشیر را پوشش می‌دهد.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تفت با توجه به اینکه شهرک‌های صنعتی فاز یک و فاز ۲ به شهر اضافه شدند ،ادامه داد: گسترش شهرک‌ها سبب شده نیاز به ایستگاه آتش نشانی دوم را در تفت جدی‌تر شود.

او با بیان اینکه ساخت ایستگاه دوم از طریق ستاد مدیریت بحران یزد تکمیل شده است، ادامه داد: باز هم کمبود نیروی انسانی تنها دلیل فعالیت نداشتن این ایستگاه است که حمایت بخش خصوصی شهرک‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/ی

۶۰ هکتار از باغات تفت اطفاء حریق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار