مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: موتور انقلاب، اسلام است و دشمن به دنبال ضربه زدن به آن از هیچ تلاش فروگذار نمی‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الاسلام ابوالفضل پیراسته مسئول نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) امروز در مراسم بازگشت رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) از مأموریت مرزی جنوب شرق کشور و تجدید بیعت با مقام شامخ شهیدان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ۲۷ تن از یاران خود را در راه این کشور فدا کرد و گام دوم راه ایستادگی است.

او گفت: آبروی اکنون ملت ایران از گفتمان ایستادگی و مقاومت است و هسته‌های بسیاری در جهان تشکیل داده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تصریح کرد: در تهدید اخیر جمهوری اسلامی پس از حمله جبهه انصارالله یمن به پالایشگاه عربستان مقام معظم رهبری فرموند گفتمان ایستادگی و مقاومت در اولویت است. لشکر امام حسین (ع) نیز در مرز‌های جنوب شرق کشور ایستادگی است.

او با بیان اینکه موتور انقلاب، اسلام است و دشمن به دنبال ضربه زدن به آن از هیچ تلاش فروگذار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن در گام بعدی به دنبال جدا کردن امام از امت است و در این راه نقشه‌های بسیاری را به کار می‌گیرد.

پیراسته بیان کرد: این در حالی است که روز به روز بر مقام و شأن مقام معظم رهبری افزوده می‌شود. دشمنان در مرحله بعدی به دنبال نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند که باید در این راه هوشیار بود و مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

انتهای پیام/م

 

 بازگشت رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) از مأموریت مرزی جنوب شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.