نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: انتقال پیام مقاومت به نسل جوان بسیار حائز اهمیت است و این مهم بر عهده پیشکسوتان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: انتقال پیام مقاومت به نسل جوان بسیار حائز اهمیت است و این مهم بر عهده پیشکسوتان دفاع مقدس است.

 سید احمد میرعمادی با تاکید بر ارج نهادن هرچه بیشتر نظام به پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، گفت: آن‌ها پرچمدار مقاومت در دوران دفاع مقدس بودند و بنابراین باید از آن‌ها نسبت به انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های آینده بیشتر بهره برد.

او  افزود: دفاع مقدس امانت الهی است، پیشکسوتان جهاد امانتدار آن هستند و این امانت باید به نسل جوان رسانده شود چرا که شعور و شهامت این نسل کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیست.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دفاع مقدس میراثی گرانبها و تاریخی برای ایران اسلامی است اظهار داشت: این میراث برای ما عزت و نصرت الهی را به ارمغان آورده و محافظان این میراث معنوی پیشکسوتان هستند.
نماینده، ولی فقیه در لرستان در پایان خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: افتخار شما این است که درجه فرهنگ جهاد و شهادت را در اختیار دارید و مقرب پروردگار هستید.


انتهای پیام/ب

پیام مقاومت باید به نسل جوان منتقل شود

برچسب ها: ولی فقیه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.