سخنگوی انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرد: عملیات «نصر من الله» حاوی پیامی به همه اشغالگران خاک یمن بود که ما آن‌ها را مجازات خواهیم کردیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله و رئیس هیئت مذاکره کننده صنعاء گفت: عملیات «نصر من الله» حاوی درس‌هایی در همه سطوح از جمله در سطح نظامی، انسانی و به خصوص نحوه تعامل با اسیران بود.

محمد عبدالسلام گفت: عملیات «نصر من الله» حاوی پیامی به همه اشغالگران خاک یمن بود که ما آن‌ها را مجازات خواهیم کردیم.

او افزود: این اطلاعات مرکزی آمریکاست که برای نظام سعودی جنگ را طراحی می‌کند.

 پیش از این سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: امروز یکشنبه عملیاتی چند مرحله‌ای را در محور نجران (در جنوب عربستان) آغاز کرده‌ایم. یگان نظامی ما در اجرای این عملیات موفق بوده است. ۹ عملیات موشکی نیز انجام شده که درهم کوبیدن فرودگاه جیزان از جمله آنهاست.


بیشتر بخوانید: عملیات بزرگ "نصر من الله"/ یمنی‌ها هزاران مزدور ائتلاف سعودی را به اسارت گرفتند


سریع اضافه کرد: نیروی هوایی یمن نیز به تعدادی از اهداف دشمن حمله کرده است. طی بیست و چهار ساعت گذشته موفق شدیم جلوی پرواز هواپیما‌های دشمن را بگیریم. یگان‌های زمینی ما یگان‌های دشمن را در محور نجران محاصره کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از خداوند متعال خواستاریم که یک روزی تمام آسمان کشورهای محور مقاومت بدون در نظر گرفتن حریم هوائی بین المللی یکی شود و همه آسمان کشورهای محور مقاومت تبدیل به یک حریم هوائی شود یعنی تجاوز به حریم یکی تجاوز به حریم همه تلقی شود همچنین تمام خاک کشورهای محور مقاومت تبدیل به یک سرزمین واحد و یک خاک تبدیل شود همچنین تمام آبهای دریائی متصل و غیر متصل دریائی کشورهای محور مقاومت یکی و تبدیل به یک حریم دریائی شود.....خلاصه اینکه تمام جغرافیای هوائی و زمینی و دریائی محور مقاومت یکی شود و علیه دشمن مشترک اقدام کنند اگر چنین میشد و یا در آینده چنین شود همه برای هم و در یک عملیات برد-برد برای همدیگر اقدام خواهند کرد و آنگاه هیچ دشمنی نگاه چپ به هیچکدام از کشورهای محور مقاومت نخواهد کرد.......اگر ژنرالهای ارتش یمن و رهبران سیاسی انصارالله یمن کمی هوشمندانه و زیرکانه و سیاس عمل کنند همین فی الحال نیز میتوانند چنین عملیات هائی را علیه عربستان و امارات برنامه ریزی و طراحی هوشمندانه کرد تا جنگ یمن و رزمندگان انصارالله یمنی زمینه ساز حکومت جهانی مهدی(عج) با مرکزیت مکه معظمه و مدینه منوره شوند و لوای لبیک یا مهدی(عج) را بر فراز مکه و مدینه به اهتزاز در آورند تا بدین گونه هم تقاص قصاص خون شهداء مظلوم یمن شده باشد و هم هر دو ملت عربستان و امارات از دست حکام وهابی-سلفی تکفیری رها شوند و آزاد گردند و حکومت اسلامی واحده توسط یدالله در یمن و سیف الله در یمن توسط رزمندگان غیور و شجاع کشور یمن با رهبری فرماندهان و ژنرالهای عالیرتبه یمنی با اتکال و توکل بخداوند محقق شود انشاءالله....ماشاءالله تعالی......
آخرین اخبار