مسئول کمیته تورینگ سافاری هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از برگزاری ششمین تور گردشگری استان در ارتفاعات شاهو خبر داد.

برگزاری ششمین تور گردشگری در ارتفاعات شاهواحسان موقوفه مسئول کمیته تورینگ سافاری هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه در گفت و با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  از برگزاری تور گردشگری ارتفاعات شاهو باخبر داد و گفت:تور  به مناسبت هفته گردشگری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور 30 خودرو و 120 نفر برگزار شد.

او  گفت:این تور با هدف آشنایی بیشتر خانواده ها و فرزندان با طبیعت و هم چنین زندگی در شرایط سخت برگزار شد تا پیوند مردم و محیط زیست  بیش از قبل شود و کودکان نوجوانان  زندگی در محیط سالم را تجربه کنند و هم چنین برای حفظ و نگهداری این نعمت ارزشمند تلاش کنند.

موقوفه  گفت:در این تور یک روزه برنامه های فرهنگی و پاکسازی محیط زیست از زباله ها نیز با حضور خانواده ها و فرزندان برگزار شد.

او ادامه داد: در زندگی امروز جوامع که بیشتر در محیط های کوچک و آپارتمانی است خانواده ها و فرزندان نیاز دارند که  برای  تجدید روحیه از روزمرگی ها فاصله بگیرند و خود را به دست طبیعت بسپارند.

انتهای  پیام/ز


تور گردشگری  ارتفاعات شاهو برگزار شد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.