مدال آوران المپیادهای جهانی با دست پر و مدال های رنگین به کشور بازگشتند، اما این نخبگان جز بی توجهی چیزی نمی بینند و گلایه های بسیاری دارند.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  مدال آوران المپیادهای جهانی با دست پر و مدال های رنگین به کشور بازگشتند، این مدال آوران رشته های مختلف علمی همه ساله در آزمون المپیاد بارها پرچم کشورمان را بالا برده اند و اگر شرایط برای آنها مهیا شود، هرکدام گوشه ای از کار را می گیرند و مشکلی را برطرف می کنند.

به گفته این مدال آوران از پاداش و تشویق خاص خبری نیست و رویاهای این  مدل آوران در قدرانی و حمایت نقش بر آب شده است و فقط خبر مدال آوری این مدال آوران در رسانه ها منتشر می شود.

این مدال آوران امیدها و آینده سازان کشور هستند و چرخ تولید و اقتصاد کشور را باید این نخبگان به حرکت در بیاورند، انتظار آنها این است که مسئولان به سوی آنها دست دراز کنند تا بتوانند گرهی از مشکلات کشور را باز کنند .


بیشتر بخوانید: آینده روشن و کلید قفل مشکلات در دست نخبگان/ جایگاه بنیاد ملی نخبگان در حمایت از استعداد‌های برتر کجاست؟


این نخبگان از بی مهری  مسئولان و نهادهای مرتبط مانند وزارت علوم، بنیاد ملی نخبگان و شورای عالی انقلاب فرهنگی گلایه دارند و مسئولان کمبود بودجه را بهانه بی توجهی به این نخبگان اظهار می کنند.

نخبه های ما در سایه بی توجهی مسئولان ناامید می شوند، هر چند که به گفته رهبر معظم انقلاب باوجود مشکلات نباید نا امید شد و گره مشکلات باید به دست مسئولان باز شود.

انتهای پیام/

گلایه های نخبگان از بی توجهی مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار