سرپرست فرمانداری اسلام آباد غرب گفت: همکاری، وحدت و اعتقاد راسخ به آرمان‌های انقلاب و شهدا سرلوحه کار مدیران شهرستان اسلام آباد غرب است.

برگزاری مراسم يادواره شهدا در اسلام اباد غرببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جهانبخش حیدری سرپرست فرمانداری اسلام آباد غرب گفت:  شهدا مظلومانه و با پشت پا زدن به دنیا راه رستگاری را انتخاب و برای حفظ تمامیت ارضی کشور از جان خود گذشتند وامروز وظیفه ماست که برای یادبود این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نکنیم و همه مدیران برای این مراسم ها پای کار هستند.

او بیان کرد: ۱۲۸۰ شهید، ۲۳۴۰ جانباز و ۱۳۲ آزاده سرافراز سند پرافتخار این خطه است و اسلام آباد غرب باید به خود ببالد به واسطه این ستاره‌های درخشان که همواره در آسمان ما در حال تشعشع و درخشش هستند.

 سرپرست فرمانداری اسلام آباد غرب در این جلسه همکاری و همراهی همه مدیران شهرستان را برای استقبال باشکوه و خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: باید با تلاش از این توفیقی که ایجاد شده سربلند بیرون بیاییم.

حیدری بیان کرد: مراسم يادواره شهدا و سرداران داريوش ريزه وندی و محمود شهبازی  در محل فرمانداری در تاریخ ۱۰/۷/۹۸ راس ساعت ۱۰ صبح این مراسم در محل مسجد جامع برگزار  خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

مراسم يادواره شهدا در اسلام آباد غرب برگزار می شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.