جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان از هلاکت ۲ سارق مسلح شرور در درگیری، با کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر خبرداد.

سردار "احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  در پی سرقت مسلحانه تلفن همراه یکی از شهروندان در شامگاه سوم مهر ماه، توسط دو جوان موتوسوار در یکی از مناطق شهر ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

او فزود: با حضور عوامل انتظامی در محل جوانی ۲۰ ساله سراسیمه به تیم گشت مراجعه و اعلام داشت ۲ جوان موتورسوار با یک قبضه سلاح کلت با تهدید تلفن همراه هوشمند وی را زورگیری و به سرعت از محل متواری شدند.

سردار طاهری تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات میدانی مخفیگاه متهمان را که از افراد سابقه دار و دارای چندین فقره سابقه شرارت هستند را در یکی از روستا‌های حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن این افراد در این زورگیری با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه آن‌ها را محاصره که متهمان به محض مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به هشدار‌های مکرر پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی که در این درگیری متهمان مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی فوت کردند.

او با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از مخفیگاه این سارقان شرور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و توان رزمی و عملیاتی کارکنان خود با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم زنند اجازه جولان نخواهد و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

شرور منطقه به هلاکت رسید

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار