در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری خوزستان، بیش از ۳۰ پرونده قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان و معاونان قضایی در ملاقات چهره به چهره با مردم استان بیش از ۳۰ پرونده قضایی از سراسر استان را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

به منظور تحقق سیاست‌ها و راهبرد‌های قوه قضائیه در تکریم ارباب رجوع و با هدف دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی، در ملاقات چهره به چهره با مردم استان که در حوزه ریاست برگزار گردید به درخواست‌های مردمی پاسخ و پرونده‌های قضایی را مورد بررسی و دستورات لازم را به واحد‌های مرتبط صادر نمودند.

اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده است، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی و درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده ها، بیشترین خواسته‌های مردم در دیدار با رئیس کل دادگستری و معاونان قضایی وی بود.

حجت الاسلام مرادی علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم در دادگستری، هر هفته در نماز جمعه و همچنین در مساجد اهواز با مردم دیدار و به درخواست آنان پاسخ و دستور لازم را صادر می‌نمایند.

انتهای پیام/گ

بررسی پرونده‌های قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.