مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از احداث ۴ ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل صبح امروز در مانور ارتقاء سطح ایمنی برای پرسنل مستقر در ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی از احداث ۴ ایستگاه آتش نشانی و همچنین خرید و تجهیز آن با ۴ دستگاه ماشین آتش نشانی با ادوات مربوطه در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

او افزود: در حال حاضر دو ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی اردبیل (۲) و مشگین شهر تجهیز و راه اندازی شده و ایستگاه شهرک‌های صنعتی اردبیل (۱) و پارس آباد در حال راه اندازی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: برگزاری مانور فرصتی مناسب جهت سنجش توان و آمادگی پرسنل آتش نشانی در برخورد با حوادث و حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی واحد‌های صنعتی است که بایستی با برگزاری این چنین مانورها، سطح توانمندی و آمادگی نیرو‌های امدادی و پرسنل آتش نشانی را ارتقا دهیم.

اهلی اظهار داشت: این مانور با طراحی دو آیتم در قالب دو نوع حریق مایع و جامد برگزار شد که نتایج آن آشنایی واحد‌های صنعتی مستقر شهرک صنعتی با این نوع از حریق و نحوه مقابله با آن بود.

او به تفاهم نامه منعقده با هیات هلال احمر استان اشاره کرد و افزود: در اجرای این مانور از توان پرسنل امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان نیز جهت رسیدگی به مصدومین حادثه استفاده شد که هر دو عملیات اطفاء حریق و امداد نجات با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام/ح

آمادگی نیرو‌های امدادی در برخورد با حوادث واحدهای صنعتی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.