معاون عمرانی فرماندار و دبیر ستاد اربعین آبادان گفت: با اتصال ۵۰۰ متر لوله کشی آب مورد نیاز موکب های موقعیت آبادان در مرز شلمچه تامین شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد طاهری معاون عمرانی فرماندار و دبیر ستاد اربعین آبادان روز دوشنبه در بازدید از روند تامین آب مواکب موقعیت آبادان در شلمچه گفت: پیش بینی لازم برای تامین و توزیع آب آشامیدنی بین موکب های آبادان مستقر در شلمچه انجام شده است.

او افزود: شامگاه گذشته با اتصال ۵۰۰ متر لوله کشی آب موکب ها که توسط شبکه آبفا آبادان صورت گرفت اکنون آب شرب مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه تامین شده است.

دبیر ستاد اربعین آبادان گفت: پیش از این آب مورد نیاز موکب ها توسط چهار تانکر تامین می شد که ۲ تانکر آب شرب و ۲ تانکر آب شست و شو بود.

طاهری افزود: شهرداری چوئبده با برداشت از آب حیات و پتروشیمی آبادان با برداشت روزانه ۱۵ هزار لیتر از گتوند آب مورد نیاز موکب های آبادان مستقر در مرز شلمچه را تامین می کردند.

او ادامه داد: با وجود مشکلاتی که برای تامین آب موکب های آبادان داشتیم هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود نداشت و هر مقداری که موکب ها نیاز داشتند آب تامین می شد.

دبیر ستاد اربعین آبادان گفت: موکب های آبادان روزانه سه وعده غذا برای زائران اربعین حسینی توزی می کنند و با افزایش تردد پخت غذا در این موکب ها بیشتر خواهد شد.

طاهری افزود: ۱۲۵ موکب در موقعیت آبادان در ایام اربعین به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد تا زائران در مسیر تردد با مشکلی مواجه نشوند.

او گفت: نیروهای اداره برق به صورت شبانه روزنن در مرز شلمچه مستقر هستند تا برق موکب ها تامین شود و از این لحاظ مشکلی در این مرز وجود ندارد.

طاهری افزود: امسال ۲ کارت تردد برای خودروهای هر سازمان و ارگان در نظر گرفته شده است و تا کنون ۹۴ کارت تردد خودرو از سوی فرمانداری ویژه آبادان صادر شده است.

بیش از ۴۰۰ موکب در ایام اربعین پارسال در مسیر ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت خرمشهر تا مرز شلمچه به زائران اربعین خدمت رسانی کردند.

انتهای پیام/ د

اتصال ۵۰۰ متر لوله کشی آب

برچسب ها: اربعین حسینی ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.