سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار برابر ماشین سازی بازی دست ما بود و به همین دلیل اتفاقی برنده نشدیم.

کالدرون: اتفاقی برنده نشدیم/ داوری به نفع ما نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار کرد: به ماشین سازی تبریک می‌گویم، زیرا خوب بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند. گلزنی ما نشان داد که به سبک خودمان اعتقاد داریم، اما وقتی زود گل نمی‌زنید به مشکل می‌خورید. بازی دست ما بود و سوار بازی بودیم و به همین دلیل اتفاقی برنده نشدیم و می‌دانستیم آن‌ها خوب بازی می‌کنند.

او افزود: به طور کامل تیم حریف را می‌شناختیم و می‌دانستیم توانایی زیادی دارند، زیرا استقلال را برده بودند و ما نیز به تیم حریف احترام گذاشتیم. بازی نبود که بر اساس شانس جلو برویم و می‌دانستیم که آن‌ها خوب بازی می‌کنند. به همین خاطر به تیم حریف تبریک می‌گویم، چون کاری را که بلد بودند را خوب انجام دادند.


بیشتر بخوانید: ترکیب پرسپولیس برای جام حذفی تغییر می‌کند


کالدرون ادامه داد: تاکتیک ما فشار به حریف در زمین خودش بود و هدف این بود که زود به گل برسیم. ما ۹۰ دقیقه در زمین حریف بودیم و، چون زود به گل نرسیدیم بازی پیچیده شد. تاکتیک آن‌ها روی ضد حمله و توپ‌های بلند بود و به همین علت بازی پیچیده شد. آن‌ها هم دنبال ضد حمله بودند به همین خاطر بازی کمی پیچیده شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری هم خاطرنشان کرد: موافق نیستم که داوری به نفع ما بود. ما توقع داشتیم داور کارت‌های زرد بیشتری به حریف بدهد. همه تیم‌ها از داور درخواست دارند و این طبیعی است. ما بازی بهتری کردیم و به برد رسیدیم. به نظر من گل اول ما آفساید نبود، اما داور آفساید گرفت و پنالتی را نمی‌دانم که بود یا نه، چون از زاویه درستی آن صحنه را ندیدم. گل خوبی زدیم و شایسته این برد بودیم.

کالدرون در پایان گفت: ماشین سازی می‌خواست بازی به وقت اضافه برود. بازیکنان آن‌ها چند بار خودشان را روی زمین می‌انداختند و چند دقیقه روی زمین می‌ماندند. من دوست دارم بازی را با فوتبال بازی کردن ببرم و وقت کشی را نمی‌پسندم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها به دنبال مهاجم در نیم فصل


انتهای پیام/

اظهارات کالدرون در نشست خبری دیدار با ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۲۱:۲۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
باتوجه به زمان گل زدن، این بازی بوی مساوی می داد آقای کالدرون
آخرین اخبار