مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی موکب اوقاف مازندران در سامرای عراق از ۱۷ تا ۳۱ مهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ،گفت: از چند ماه گذشته برنامه ریزی‌ها برای برپایی موکب حضرت علی اصغر (ع) اوقاف مازندران در سامرا انجام شده بود و خدا را شکر آماده اعزام کاروان به شهر سامرا هستیم.

اوافزود: هزینه‌های موکب از محل موقوفات مرتبط و کمک‌های خیران است و کسانی که قصد کمک به موکب اوقاف مازندران را دارند به ادارات اوقاف شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

حجت الاسلام حیدری گفت: موکب اوقاف مازندران در سامرا با توزیع غذای گرم در ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام، توزیع آب، کلوچه و برنامه‌های فرهنگی به زائران خدمت رسانی خواهد نمود.

او افزود: در موکب حضرت علی اصغر (ع) ۳۰ نفر از خادمان فعالیت خواهند نمود که این خادمان از هیات امنا‌ها و خدام امامزادگان و خیران و ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه اربعین حسینی اجتماع بزرگ شیعیان جهان اسلام است و عشق به امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست، گفت: نوکری امام حسین (ع) مدال افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود، برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرا افتخار بزرگی برای مجموعه اوقاف است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنیم امام حسین (ع) ما را طلبید و به این مسئله افتخار می‌کنیم، افزود:خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) توفیق بزرگی است و امیدواریم خداوند از ما قبول کند و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم رفتند تا پرچم امام حسین (ع) همچنان برافراشته بماند.

انتهای پیام/س

موکب اوقاف مازندران در سامرای عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.