معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی سیستم جدید شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری چابهار به زودی آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی سیستم اطفای حریق بندر شهید کلانتری به زودی آغاز می‌شودعباس آذرپیکان معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، افزایش تردد شناور‌ها در بنادر مشکلاتی نظیر حوادث دریایی را نیز به همراه دارد که این مهم نیازمند توجه جدی به ایجاد زیرساخت‌های ایمنی و سیستم‌های اطفای حریق است.

او ادامه داد: به منظور افزایش ضریب ایمنی بندر و مقابله با حریق در محوطه‌های بندری، راه اندازی سیستم جدید اطفای حریق بندر شهید کلانتری مطابق با استاندارد‌های ملی و بین المللی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، تامین ایمنی محوطه‌های عملیاتی، اسکله ها، بارانداز‌ها و انبارها، پیشگیری از سوانح حریق و آسیب‌های جانی و مالی، حفظ سرمایه‌های ملی و مردمی و تامین رضایت صاحبان کالا، بخش‌های خصوصی، سرمایه گذاران و پیمانکاران از اهداف تجهیز بندر شهید کلانتری به این سیستم است.

انتهای پیام/گ

عملیات اطفای حریق در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار