یادواره ۱۴۲ شهید نیروی انتظامی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده نیروی انتطامی جمهوری اسلامی  در این مراسم گفت: دلاورمردی‌های و شجاعت نیرو‌های انتظامی قزوین زبان زد خاص و عام است.

سردار نوری نژاد افزود: نیروی انتظامی با توجه به ماموریت‌هایی که دارد هر سال شهید می‌دهد و این به دلیل نامردی‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

او اضافه کرد: خدا را شاکریم، امنیتی که در کشور برقرار است در اروپا نیست و این به خاطر از خودگذشتگی‌ها جوانان این انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتطامی جمهوری اسلامی گفت: دشمن با وارد کردن اسلحه از مرز‌های کشور در نظر دارد ایران اسلامی را بی ثبات کند، اما با وجود جوانان جان بر کف همیشه شکست خورده اند.

استاندار قزوین هم در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی گفت: مراقب باشیم فضای مجازی جولانگاه نا امیدی مردم و هم صدایی با دشمن نباشد ما همه سرباز نظام هستیم و نباید دنبال اختلاف افکنی باشیم بلکه لازم است با گذشت و دوری از تفرقه سیاسی بدنبال تقویت اقتدار نظام باشیم.

جمالی پور  افزود: فعالان رسانه هوشیار باشند با انتشار اخبار کذب مردم را مایوس نکنند .

او اضافه کرد :با تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر شهدا باید از اقتدار و امنیت کشور دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم در این مراسم گفت: خدا با کلام خودش حق را محقق می‌کند و این موضوع با مردان و زنان پاک رقم می‌خورد و شهدا بخشی از این انسان‌ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: شهدا چشم و چراغ مردم ایران و تیری در چشم دشمنان نظام هستند.

او اضافه کرد: باید قدر زحمات نیروی انتظامی را دانست که  ایجاد امنیت در مرز‌ها برعهده این عزیزان است.

امام جمعه قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران در شروع انقلاب در چهار دیواری مدرسه فیضیه بود، اما امروز انقلاب به خارج از مرز‌های ایران رفته که اسم آن مقاومت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: هر چیزی که داریم از خون شهدا است و از خدا می‌خواهیم تا نعمت اسلام را گسترش دهد.

سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در اولین یادواره ۱۴۲ شهید ناجا استان گفت: در دنیا کار‌های بزرگی انجام می‌شوداما قابل قیاس با کار شهدا نیست، ایمان و جهاد در راه خدا را نباید با کار‌های معمولی مقایسه کرد.

سردار حاجیان افزود: خون شهیدان، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و این یادواره حتما کمک خواهد کرد تا یاد آن‌ها زنده بماند.

او اضافه کرد: پاسداشت شهدا، پاسداشت ارزش‌ها است چرا که باعث بالا رفتن
امنیت و اقتدار کشور شدند و این را مدیون شهدا هستیم.

فرمانده انتظامی استان گفت: تنش زدایی و اعتماد سازی با کشور‌های همسایه زمانی شکل می‌گیرد که امنیت کشور بالا برود.

انتهای پیام/ک

یادواره ۱۴۲ شهید نیروی انتظامی استان قزوین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.